איך לאחסן נכון תפוחי אדמה שלא יתקלקלו

אחת הדרכים היעילות להאריך את חיי המדף של תפוחי אדמה היא אחסון בתנאים הנכונים. יש לשמור תפוחי אדמה במקום קריר, יבש וחשוך, כגון מזווה או מרתף. הימנעו מאחסנתם במקרר, שכן הטמפרטורה הקרה עלולה לגרום להם להשחים ולפתח טעם מתוק. חשוב גם להרחיק אותם ממקורות אור, שכן זה יכול לגרום להם לנבוט.

התייבשות: דרך נוספת להאריך את חיי המדף של תפוחי אדמה היא על ידי ייבושם. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיתוך דק וייבוש באוויר או שימוש במייבש. לאחר שתפוחי האדמה יבשים לחלוטין, ניתן לאחסן אותם בכלי אטום למשך מספר חודשים.

שימורים: שימורים היא שיטה יעילה נוספת לשימור תפוחי אדמה. כדי לשפוך תפוחי אדמה, אתה צריך לקלף ולחתוך אותם לחתיכות קטנות, ואז לארוז אותם לצנצנות מעוקרות ולעבד אותם במיכל לחץ. תפוחי אדמה משומרים יכולים להחזיק מעמד עד שנה.

הקפאה: הקפאה היא שיטה פופולרית נוספת להארכת חיי המדף של תפוחי אדמה. כדי להקפיא תפוחי אדמה, אתה צריך להלבין אותם תחילה, ואז לתת להם להתקרר ולהתייבש. לאחר שהם יבשים, אתה יכול לארוז אותם לתוך שקיות הקפאה ולאחסן אותם במקפיא. תפוחי אדמה קפואים יכולים להחזיק מעמד מספר חודשים.

פרסום

 

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

מי את הבמיה ?

14 באוגוסט 2024

בריא, טעים ומקומי: הגיע הזמן שתתנסו בתזונה עונתית

15 ביולי 2024

אלרגיה לבוטנים ? בשורה לבעלי אלרגיה לבוטנים:
טיפים לאחסון פירות וירקות
האם כש אבוקדו שחור הוא מקולקל
איך לאחסן נכון תפוחי אדמה שלא יתקלקלו
מי את הבמיה ?

14 באוגוסט 2024

בריא, טעים ומקומי: הגיע הזמן שתתנסו בתזונה עונתית

15 ביולי 2024

אלרגיה לבוטנים ? בשורה לבעלי אלרגיה לבוטנים:
טיפים לאחסון פירות וירקות
תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים