ביקושים לתרופות ולציוד רפואי לעשרות אלפי תושבי הדרום

עמותת "חברים לרפואה" בפנייה לציבור:

"תרמו תרופות וכסף עבור מפוני הדרום ועבור השלמת ציוד רפואי מתקדם לכוחות הביטחון"

 

פרסום

ישראל נמצאת בעיצומה של מלחמה קשה וכואבת. עמותת "חברים לרפואה" (ע"ר) האוספת תרופות עבור מי שנזקק להן, נרתמה בימים האחרונים כדי לסייע לאזרחים תושבי הדרום שפונו מביתם בבהילות ונזקקים לתרופות וציוד רפואי מיידי אותם הם מתקשים להשיג, ומסייעים גם בהשגת ציוד רפואי מתקדם לכוחות הביטחון. לאור הדרישות והבקשות הרבות לתרופות וציוד כתוצאה מהמצב הנוכחי, בעמותה פונים לציבור ומבקשים סיוע – באמצעות תרומה כספית (המיועדת לרכישת תרופות וציוד רפואי) או תרומת תרופות וציוד רפואי מסייע. בעמותה מציינים כי יש כרגע חוסרים בתרופות וציוד רבים – גם בתרופות בסיסיות וציוד בסיסי עבור אלפי משפחות שנאלצו לעזוב את ביתם ואת המרפאות שלהם, וגם בציוד מתקדם יותר כמו ציוד החייאה ומכשירי אולטרא-סאונד ניידים, בנוסף לשיפור ציוד קיים עבור יחידות צבאיות.

 

ברוך ליברמן, מייסד ומנכ"ל "חברים לרפואה": "מיד עם פרוץ המלחמה הקמנו במהירות מרכז לוגיסטי שמטרתו לאסוף תרופות וציוד רפואי המשרת בימים אלה גם את מפוני הדרום וגם את כוחות הביטחון. את כל זאת, אנו עושים במקביל לעבודתנו הרגילה, שהיא אספקת תרופות לעשרות אלפי חולים שנזקקים להן מדי חודש. מיום ראשון האחרון ובמשך ארבעה ימים חילקנו ציוד רפואי לאלפי אנשים בשווי כספי של למעלה ממיליון שקלים, אבל זה רק קצה הקרחון – והצורך בשטח גדול פי כמה. אנו עושים את המרב כדי לנסות ולענות על כל הבקשות, אבל אנו מקבלים המון פניות ולצערנו מתקשים כרגע לענות על הצורך. שמנו לעצמנו למטרה לא להפקיר אף חולה ואף פצוע, אבל כדי שנוכל לעשות זאת, לדאוג לתרופות ולציוד הנדרש ולאמצעים לשנע אותם למי שזקוק להם – אנו זקוקים לעזרת הציבור באופן מיידי".

 

פרסום

הפרטים לתרומות: https://www.haverim.org.il/donations (ניתן לתרום בהעברה, הפקדה לחשבון או באונליין דרך אשראי, ביט ופייפאל). ניתן לתרום גם באמצעות העברה בנקאית ל'חברים לרפואה', בנק לאומי,  סניף 856, חשבון 2838795.

 

תודה שאתם מבקרים בפורטל החקלאות המוביל אגרונט. אגרונט הוא פורטל חקלאות מקצועי וותיק שעוסק במגוון תחומי חקלאות של ירקות פירות וגידולי שדה גד"ש. בפורטל החקלאות חדשות לחקלאות, מאמרי חקלאות מובילים, זני ירקות ופירות חדשים, פורום חקלאות מקצועי עם מומחים לשאלות ותשובות שיענו על שאלות בתחום החקלאות. בנוסף מכרזים לחקלאות, לוח הודעות לחקלאות, חיפוש חברות לתחום החקלאות, חידושים של חברות חקלאיות, מחירי ירקות ופירות, הדרכה לגידולים חקלאיים, רשימת משווקים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות

כל חקלאי חדש, שיקים משק באזור חבל תקומה, יוכל לקבל מענק מהמדינה של עד 600 א...

27 באוקטובר 2024

הדור הבא של החקלאים בחבל תקומה: אתגרים, הזדמנויות ודרכי תמיכה

9 באוקטובר 2024

הכפלת כמות המים לחקלאים ביישובי הדרום

11 בספטמבר 2024

שותלים תחת אש

20 באוגוסט 2024

היישובים הזכאים לתמיכה של 5 מיליון ₪, בבניית התשתית התכנונית שתאפשר חקלאות...

11 באוגוסט 2024

משרד החקלאות וביטחון המזון ישקיע 10 מיליון ש"ח לחיזוק החקלאות והתשתיות החקל...

14 ביולי 2024

כל חקלאי חדש, שיקים משק באזור חבל תקומה, יוכל לקבל מענק מהמדינה של עד 600 א...

27 באוקטובר 2024

הדור הבא של החקלאים בחבל תקומה: אתגרים, הזדמנויות ודרכי תמיכה

9 באוקטובר 2024

הכפלת כמות המים לחקלאים ביישובי הדרום

11 בספטמבר 2024

שותלים תחת אש

20 באוגוסט 2024

תמיד לדעת לפני כולם

השארו מעודכנים

השאירו פרטים לקבלת עידכונים למייל

בחירת תחום עניין

כדי להיות תמיד מעודכנים